-Waar heeft jou paard artrose en hoelang heeft hij/zij het al? Hoop dat er meerdere mensen zijn met een paard die het in het bekken heeft.
-Hoelang staat je paard buiten en waarin (in de zomer anders dan in de winter)?
-Watvoor beweging geef je je paard en hoevaak en hoelang (alleen nog recreatief of ook nog bijv. dressuur)?
-Heb je geprobeerd om er iets aan te doen door middel van een homeopaat, chiropractor of wat anders? Heeft dat geholpen?
-Over supplementen heb ik al redelijk wat gelezen en ben er achter gekomen dat er genoeg zijn waardoor ik inmiddels niet meer weet wat ik moet kiezen. Mn paard kreeg al glucosamine van de groene os maar wil eigenlijk wat anders proberen. Ervaringen mogen verteld worden maar ik heb het liefst niet dat hier dalijk alleen nog over supplementen wordt gepraat omdat daar al veel topics over zijn en ik mn andere vragen ook belangrijk vind

Ik hoop hier wat ervaringen te lezen van andere mensen die een paard hebben met artrose en hoe zij er in het begin mee om gingen. Je krijgt zo ineens te horen dat je paard dat heeft en bepaalde dingen niet meer/mag kan en dat moet ook even verwerkt worden. Daarnaast ga je zoeken naar mogelijkheden en dan is het gewoon fijn om ervaringen van andere mensen te horen/lezen
Op dit moment vind ik het nog best tegenstrijdig en moeilijk dat hij pijn heeft maar hij wel moet lopen omdat rust roest. Vind het moeilijk in te schatten hoevaak en hoelang ik iets met hem kan doen. Hij moet het aangeven maar in het begin is hij sowieso wat stijf en daar moet hij eerst doorheen. Tuurlijk verschilt dit allemaal per paard en weet ik ook dat niet elk supplement bij elk paard werkt.Dit waren mn vragen even voor nu, kan wel zijn dat ik er van de week weer meer heb. Tuurlijk heb ik er ook wel met de DA over gepraat maar die kan ook niet overal een duidelijk antwoord op geven omdat het per paard verschilt.

.