Hij hapt/likt echt zand, dus hij heeft dit dan ook zeker wel nodig, 1 operatie was meer dan genoeg.Wie heeft hier ervaring mee en kan mij wat goede tips geven?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Hij hapt/likt echt zand, dus hij heeft dit dan ook zeker wel nodig, 1 operatie was meer dan genoeg.

Hij werk natuurlijk nog niet.Lizz schreef:Dan zou ik het mixen met de musli en de lijnzaadolie,
.

santie schreef:Ik ben om.... Er zijn dus meerdere paarden waarbij het met appelmoes gewoon goed werkt en goed word gegeten. Morgen zal ik eens kijken of meneer het wel lust met appelmoes. Hij is nl nogal kieskeurig
Oke... dus over 2 voerbeurten verdelen werkt ook goed?
potverdikkie schreef:santie schreef:Ik ben om.... Er zijn dus meerdere paarden waarbij het met appelmoes gewoon goed werkt en goed word gegeten. Morgen zal ik eens kijken of meneer het wel lust met appelmoes. Hij is nl nogal kieskeurig
Oke... dus over 2 voerbeurten verdelen werkt ook goed?
Jip, en dan kleine beetjes mee beginnen!
Desnoods eerst 3x per dag.
potverdikkie schreef:Ze willen dat je het droog voert omdat het heel erg kleverig wordt zodra het vochtig wordt.
Mijn ervaring is ook met appelmoes. Dat werkte wel, en er moesten hier bijna 20 paarden aan de sandclear na een voerongelukje in de paddock.
En alle 20 aten het op deze manier.
santie schreef:We moeten ook nog een beetje op zijn tengere figuurtje denkenHij werk natuurlijk nog niet.
Hij krijgt nu 2x per dag een halve koek, een bodempje muslie (pavo) en 1x per dag 100 ml lijnzaadolie (afbouwend)
Wat is pro biotica?