Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
!
hij heeft steeds tussen door een half jaar vakantie en gaat het daarna weer super goed. Ik heb hem ook een keertje moeten helpen met opstaan, en toen is die een half jaartje op rust geweest, en na een tijdje ging het weer super.

A_n_n_e_ schreef:onder het rijden gebeurt het bijna nooit, omdat je ze dan juist wakker houd,(doordat jij ze in beweging houdt..) je moet alleen in het begin op passen met stilstaan.. Verder ze hebben slechte en goede tijden, wij hebben nog zo 2 jaar met hem buitenritjes gereden, maar nu begint hij slecht te worden, hij is namelijk vandaag echt omgevallen..helemaal bezweet van de schrik, hij is ook al heel oud 38 ofzo we rijden er nu al een tijdje niet meer op, en hij loopt alleen maar in het land. Ze kunnen er prima mee leven, alleen jij moet niet bang zijn,,want die pony bij ons op stal ging je dan juist plagen met het omvallen, die ging zou maar zeggen steeds express naar achtere stappen en leunenhij heeft steeds tussen door een half jaar vakantie en gaat het daarna weer super goed. Ik heb hem ook een keertje moeten helpen met opstaan, en toen is die een half jaartje op rust geweest, en na een tijdje ging het weer super.
ik denk dat de paarden het zelf wel laten zien wat ze aankunnen of niet, zo deed die bij ons op stal wel