Maar ik zie en merk dat ze totaal niet lekker in haar vel zit.
Gister stapte ik er weer op sinds die onregelmatigheid, maar ze zit zo vastig in haar lijf!
Er is echt iets met haar gebeurt voor mijn tijd, mischien, omdat ze een hanger is, dat ze achterover is geklapt of zo?
Ze zit op links hartstikke vast, ook met longeren trekt ze echt haar hoofd naar de rechterkant. Met rijden, vond ze zelf een volte al te moeilijk...

Ze zat al vast in het begin dat ik haar had, maar het lijkt wel erger te worden. Terwijl ik juist heel mild en ontspannen rijdt. Ik kan haar zelf onmogelijk vastgereden hebben. Ten eerste omdat ze al vast zát, en ten tweede omdat ik dus ontzettend voorzichtig met haar omga met rijden.
Ik heb net mijn instructrice opgebeld en verteld dat mijn gevoel zegt dat er iets niet in de haak is. Mijn instructrice weet natuurlijk dat ze vast zat al, en we waren al een heel eind met trainen, ik kon Pompidou eindelijk ónder het zadel ook ontspannen krijgen.
Ze vond dat ik ook de alternatieve kant op moest gaan, want anders kan het mischien wel de hele foute kant opgaan.
Rijden moest ik voorlopig maar even vergeten, alleen wat simpel longeren voor de ergste energie.
Nu gaan we beide hard op zoek naar een goede kraker/ magnetiseur enz enz.
Nu wil ik graag jullie ervaringen en tips.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.