Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waratje schreef:Dat geluid komt van het vacuum trekken van de gewrichtskapsels. Kan op zich geen kwaad.
xWhitneyx schreef:Waratje schreef:Dat geluid komt van het vacuum trekken van de gewrichtskapsels. Kan op zich geen kwaad.
Is het dan niet beter om peeskappen om te doen of iets?
xWhitneyx schreef:Waratje schreef:Dat geluid komt van het vacuum trekken van de gewrichtskapsels. Kan op zich geen kwaad.
Is het dan niet beter om peeskappen om te doen of iets?
ElCamino schreef:Dat "knappen" zijn luchtbelletjes in de synovia (gewrichtsvloeistof) volgens mijn DA.
Hier kun je niets aan doen en het heeft geen invloed op,het paard verder.
Er wordt wel eens gzegd dat het meer voorkomt bij dieren die niet rustig aan genoeg losgewerkt worden maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Het zit dus in het gewricht, is niets aan te doen en bescherming etc helpt niet.
ElCamino schreef:Geen idee, denk dat het meer te maken heeft met te snel hard aan het werk zetten, ik heb het ook maar van horen zeggen hoor.... mijn paard knakt niet in elk geval....
Ik heb zelf geen idee of dat met paarden op de wei andes is als met paarden op stal..... misschien leuke test voor dat proefstation in Lelystad....hihi
ElCamino schreef:Dat "knappen" zijn luchtbelletjes in de synovia (gewrichtsvloeistof) volgens mijn DA.
Hier kun je niets aan doen en het heeft geen invloed op,het paard verder.
Er wordt wel eens gzegd dat het meer voorkomt bij dieren die niet rustig aan genoeg losgewerkt worden maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Het zit dus in het gewricht, is niets aan te doen en bescherming etc helpt niet.