Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jantien schreef:Dus om mijn hele beroepsgroep dan maar inhalig te noemen......
)
.
Citaat:Ik denk dat het ook te maken heeft met het feit of de persoon je ligt, losstaand van heet feit of het een prutser is of niet
Maar het probleem is dat ze heel erg veel met mensen te maken hebben die vaak ook nog in een zeer emotionele toestand zijn. Ik ben het met troef eens dat er daardoor vaak een situatie ontstaat waarin de eigenaar met een onbevredigd gevoel naar huis gaat. Citaat:een situatie ontstaat waarin de eigenaar met een onbevredigd gevoel naar huis gaat.

Citaat:Troef: een stagiaire krijgt een vast loon, ongeacht de prestaties, die gaan gewoon in de zak van de werkgever. Veel dierenartsen die het te druk vinden nemen er een stagiaire bij: die betaal je dan lekker weinig, hijzelf is ontlast en toch kan z'n praktijk nog groeien. Zo gaat dat gewoon
Citaat:Laat ik het voorzichtig zeggen. Ik kreeg nog al eens de indruk dat die dierenartsen hun oren naar hun klanten lieten hangen.
Troef schreef:Daar ze toen ineens wel een diagonse wist te stellen ( na waarschijnlijk overleg) die later bleek fout te zijn.
Omdat ze de collega onjuist had geinformeerd.