Aangezien er meer mensen zijn met paarden die onder de mok zitten lijkt het me leerzaam en interessant om te zien hoe het bij een medebokker is verlopen.
Dit paardje is met diverse middelen behandeld en als laatste strohalm (o.a.niet goed geld terug gaf de doorslag) zijn we aan de MokCare gegaan. De behandeling met Calendula beviel goed maar was niet voldoende dus zijn we inwendig ook met Calendula aan de gang gegaan in theevorm.
Kijk en verwonder, voel mee met de pijn en aanschouw het wonder!
Dacht nog aan stalbenen omdat het die dag ervoor zo ontzettend geregend had waren ze korter buiten geweest

Helaas...het tegendeel is waar....mok!
Door het schoon te wassen met een spons met warm water kon ik mooi de vuiligheid er af wassen en goed zien hoever het inmiddels was.

Een van de Leembehandelingen op foto gezet

Wanhoop begint grote vormen aan te nemen...

De avond voor deze foto heb ik haar benen ingesmeerd met een natuurlijke zalf. Het begon onwijs te bijten en ze bleef maar immens hard stampen met haar achterbenen. Het was tegen middernacht en ik besloot met pijn in mijn huilende hart haar toch zo achter te laten. Mijn gevoel over de zalf was en bleef goed ook al was de uitwerking voor haar heftig. De volgende dag heb ik de overige zalf er ook niet afgehaald maar alles laten zitten. Ze stampte soms nog maar naar mijn gevoel is er een en ander gedood waar ze echt vanaf moest

Deze avond ging ik van slapeloosheid maar wat surfen op internet en mijn oog viel op MokCare, DAT zou ik wel eens willen proberen! De prijs hield me alleen nog niets tegen ivm de hoge kosten die ik er al aan gehad heb... Pagina opgeslagen in mijn favorieten en de produktnaam in mijn hoofd geplakt. Kom ik de volgende dag bij een standje...wat ligt daar! MokCare...DAT is geen toeval meer maar voorbestemming!! Na wat vragen heb ik 2 zakken ingeladen en ben het savonds gelijk vol goede moed gaan voeren.

De dag na de bovenste foto was het been al niet meer knalrood maar een stuk rustiger roze, pfiew!!!

Wat kun je al blij zijn met zulke foto's!

We zijn sinds de MokCare niet meer aan haar benen gekomen om in te smeren of te wassen. Ik had een sterk gevoel dat ik de thee het werk moest laten doen en dat gevoel was goed tot dusver.

Morgen zal ik een foto maken van de huidige stand. Let wel: ik heb de thee na 3 weken geminderd zoals als voorgeschreven maar per ongeluk elke dag 1 schep ipv 2 scheppen gegeven....daar kwam ik gister pas achter. Dus dit bovenstaande is op 'halve kracht' klaar gespeeld. We gaan nog even door tot de 2e zak leeg is. Mijn Tinker staat ook onder behandeling van de thee ivm zijn ra(s)p, echter dat vlot nog niet zo lekker als dit.