Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

mariska32 schreef:ik heb het bevenstaande topi niet gelezen maar niet zo lang geleden heeft er een artikel in de bit gestaan.
daar in kwam naar voren dat deze man beweerd samen te werken met mensen met grote namen en bij navraag bleek dat een leugen te zijn.
het kwam er in elk geval op neer dat veel paarden resultaat hadden maar na een maand al weer verslechterden.
mensen waren veel geld kwijt maar geen genezing van de exceem.
ik heb zelf ook een exceempaard en ook ik hoop op een goede behandelsmethode maar ik ben bang dat we daar nog een tijdje op moeten wachten,succes
Mindfields schreef:Ik heb een tijdje geleden heel veel artikelen over Leen Taal gelezen, waarin uitgezocht werdt in hoevrre zijn referenties klopten.Nou geen enkele professor kende hem, terwijl Taal beweerde dat hij studeerde aan een bepaalde universiteit. Toen die universiteit gebeld werdt met de vraag of Leen Taal daar studeerde, kon hij in geen enkele lijst teruggevonden worden. Niemand kende hem. Andere mensen waarvan hij beweerde dat hij daarmee samenwerkte kenden hem ook helemaal niet.
Het is een oplichter. Er werd ook naar hem gemaild met vragen, en daar reageerde hij zonder dat daar aanleiding toe was ronduit pissig en zeer onvriendelijk op. Als je ervan overtuigd bent dat je middel werkt, waarom dan pissig reageren op vragen? Aan het hele verhaal zit een zeer sterk luchtje, en er was ook niemand te traceren waarbij dit echt geholpen heeft.
Daarbij zitten er in zijn middeltjes giftige stoffen!!!!
Wat vaak helpt bij zomerexceem is geen biks meer voeren, en suikervrij voer gaan geven. In biks zit voor zomerexceem paarden teveel suiker. Dit helpt vaak heel goed, ken meerderemensen bij wie dit geholpen heeft. Verder een Boethe deken kopen waarmee je hem inpakt om hem in ieder geval heel te houden. Dus om sowieso te voorkomen dat hij zich openschuurt, want eenmaal 1 wondje en het paard blijft schuren.
Nicole85 schreef:Heb novelcure van dichtbij meegemaakt, bij een stalgenote van me.
500 euro en 3 maanden verder en het paard jeukte zich nog het apenzuur..
Dus heeft niks geholpen, maar je kan wel fluiten naar je geld.
barlover schreef:jammer genoeg zijn er bijna geen dekens in de maat van mijn paard, ik heb een trekpaard. hij heeft het alleen maar aan zij manenkam, dus zou een halsdeken voldoende zijn, maar die zijn er niet in die grote maten.
na het lezen van alle informatie op internet en de reacties zijn wij niet van plan om met zijn behandeling te beginnen. hij kan het allemaal heel mooi vertellen, maar zoals ik hoor heeft hetn iet veel nut.
bedankt voor alle info
ravel schreef:Ik ben degene die destijds 'de Paardenkrant' en 'Bit' de resultaten uit het onderzoek naar Leen Taal heeft laten plaatsen.
A10 schreef:ravel schreef:Ik ben degene die destijds 'de Paardenkrant' en 'Bit' de resultaten uit het onderzoek naar Leen Taal heeft laten plaatsen.
Ik snap deze zin niet helemaal: jij hebt de resultaten laten plaatsen door een journalist van Bit/ Paardenkrant oid? Dacht dat ze zelf bepaalden waar ze over schreven, niet dat er in opdracht gewerkt werd. Of bedoel je dat ze jouw informatie/ kennis hebben gebruikt voor een artikel?
A10 schreef:ravel schreef:Ik ben degene die destijds 'de Paardenkrant' en 'Bit' de resultaten uit het onderzoek naar Leen Taal heeft laten plaatsen.
Ik snap deze zin niet helemaal: jij hebt de resultaten laten plaatsen door een journalist van Bit/ Paardenkrant oid? Dacht dat ze zelf bepaalden waar ze over schreven, niet dat er in opdracht gewerkt werd. Of bedoel je dat ze jouw informatie/ kennis hebben gebruikt voor een artikel?
Ze moet het alleen interessant genoeg vinden. Djilan schreef:A10 schreef:
Bit plaatst gewoon kant en klaar aangeleverde artikelen hoorZe moet het alleen interessant genoeg vinden.
. Maar 't is me weer duidelijk.