Ik heb sinds afgelopen dinsdag echt een schat van een nieuw verzorgpaard.

Ze is een merrie en ze is er 1 van een tweeling. (de andere weet ik niet of deze nog leeft)
doordat ze tweeling is is ze kleiner gebleven dan ze eigenlijk zou zijn. (ze is van een groot paard) Ze is nu een E-pony en haar voorhoeven zijn niet goed of niet volledig volgroeit. Ze heeft dus nu Blokhoeven.
Ik heb al een jaar geleden ongeveer een keer met haar gereden. (dat was voor 1 keer en kwam toen nooit meer op die stal) nu verzorg ik haar met een vriendin samen. We zouden eigenlijk 2 andere paarden daar op stal gaan verzorgen (zodat we ook samen konden rijden) maar omdat ik al langer ervaring heb en nu al heel wat jaartjes rijd zei de eigenaar van de stal dat we beter dan deze merrie konden doen.

Ik heb al gezocht op internet naar informatie over blokhoeven maar kan eigenlijk niks vinden (google)
Heeft iemand hier ervaring mee? en kan je hier iets aan doen dat ze beter gaat lopen? (ze struikeld best vaak en ben bang dat het misschien een keer verkeerd gaat als ze struikeld)
wie kan mij helpen? vrijdag en zaterdag ga ik weer naar haar toe.
Ik kan eventueel bij intresse foto's plaatsen van haar en ik heb 1 foto van haar voorhoeven.
Verder ben ik echt superblij met haar!
het is echt een schatje en een echte knuffelkont 
alvast heel erg bedankt!
mvg Bianca

edit: als dit fout staat mogen jullie dit wel verplaatsen, wist eigenlijk niet waar dit moest, maar ik dacht dat het hier wel kon..

) en wil je dan een foto van haar helemaal hoe ze staat? of alleen van haar benen (of beide) wat is overkoot?