Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LISAAAAAAA schreef:Oke, bedankt!het kan wel. Maar als het erger word zou ik wel eerder bellen
Lotte1990 schreef:Zit de knie niet op slot?
Lotte1990 schreef:Dus je paard kan nog wel zijn hoef van de grond halen met dat been?

xxsoofxx schreef:is het een jong paard?
mijn verzorgpony had dit ook..
maar nu staat hij 24/7 buiten en heeft hij het niet meer..
het komt veel voor bij jonge paarden zei de dierenarts. Je kan er wel een spuit laten geven maar dan moet je wel elke dag rijden..
speedy_cindy schreef:Ze loopt sinds vandaag weer normaal. Zou ik haar morgen al in de wei doen of kan ik beter nog een dagje w88?
Naomi_Star schreef:he! Loopt ze nu weer echt normaal? of lijkt het toch nog wat stijf ofzo..Mijn paard heeft dit namelijk ook gehad nadat ze een val heeft gemaakt. Ik dacht ook dat het aan haar achterbeen lag maar later bleek het haar rug te zijn! na een dag liep ze bedriegend normaal maar ze bleef stijf. Probeer is met wat druk over/langs haar hele ruggenwervel te gaan met 2 vingers naast elkaar. reageert ze daar overgevoelig op dan zou ik er toch even na laten kijken! succes verder ik hoop dat het niks is!
Joscaa schreef:speedy_cindy schreef:Ze loopt sinds vandaag weer normaal. Zou ik haar morgen al in de wei doen of kan ik beter nog een dagje w88?
Een dagje wachten. Laat haar maar even rustig staan, zodat ze weer helemaal kan herstellen.