Proflex

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Proflex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 12:23

Wie geeft zijn/haar paard proflex (paardendrogist).
En hoelang duurde het voor je ongeveer resultaat ging merken?

edit; uiteraard ben ik benieuwd naar alle ervaringen met dit product Ja Bedankt alvast!

Flames

Re: Proflex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:16

Ik zou eerder naar de Flexijoint van Equimis gaan. De samenstelling hiervan is beter, er zit nl. ook Chondroitin Sulphate in en dat is eigenlijk wat er ook in moet zitten buiten de Glucosamine. Chondroitin Sulphate is alleen de duurdere grondstof. Flexijoint heeft zeer goede resultaten. (www.equimins.nl)

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:13

Wil ook graag jullie ervaringen met Proflex weten!
Als je paard gebruiker is: hoeveel geef je en hoe snel zie je effect hiervan?

(Dus niet van andere merken die misschien bij jouw paard gewerkt hebben)

Graag reacties!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 19:26

Ik heb het een periode gebruikt en dat leverder m.i. wel positief resultaat op. Momenteel gebruik ik equiflexion en daar doet ze t nog beter op. Dat is bijna gelijk aan proflex alleen zit in proflex nog de duivelsklauw in dan...

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:19

Hey ik heb NAF Proflex gebruikt bij mijn merrie, vind dit een heel goed product. Vooral omdat er zowel chondrointine inzit als Msm zwavel, als glucosamine en natuurlijk duivelsklauw.
Ik was er zeer tevreden over. Mijn merrie ging na een week of 2 soepelder lopen.
Nu geef ik de NAF Equiflexion vloeibaar(hetzelfde als NAF Proflex maar met vitamine C & zonder duivelsklauw). En de duivelsklauw geef ik soms er appart bij. Dit doe ik omdat ik dan zelf kan kiezen wanneer ze duivelsklauw binnenkrijgt. Duivelsklauw is een natuurlijke pijnstiller. Ik geef het alleen nog in periodes wanneer ze veel last heeft van haar gewrichten, dit is vooral wanneer het vriest (ze heeft beginnende artrose in de linker voorknie). Ook staat duivelsklauw op de dopingslijst dus geef ik het een tijdje niet voor ik op wedstrijd ga.
Maar ik ben dus over beide producten zeer tevreden !