bultjes/eczeem????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

bultjes/eczeem????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-02 21:53

mijn tinker heeft dit jaar erge last van zomereczeem,
gelukkig is het al bijna helemaal over door verschillende middeltjes die ik heb gebruikt, ze schuurt niet meer zoveel als eerst, alleen begint ze heel veel bultjes te krijgen op haar kont echt bovenop net achter waar je zadel ligt zeg maar, en nou vraag ik me af komt dat ook door de eczeem of misschien door het vele rollen wat ze heeft gedaan toen ze zoveel jeuk had??
ik hoop dat iemand me er iets over kan vertellen???

groetjes maike

.....


nath

Berichten: 18
Geregistreerd: 31-03-02
Woonplaats: baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:34

Ik denk dat ze gewoon gestoken wordt door vliegen/muggen. 2 paarden bij ons op stal hadden dat ook allemaal bulten vooral op hun kont en het jeukte ook een beetje ik weet niet precies wat ze er ook weer opgesmeerd hebben maar je zag na een tijdje die bulten zo wegtrekken. Na een paar dagen was het helemaal over!!
succes groetjes nath

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:45

Hi Maike,
vervelend joh dat quinta zomerexceem heeft, kan je niet zo'n Boett deken aanschaffen? Zijn wel duur maar dan ben je er gelijk helemaal vanaf! De bultjes kunnen ook van het gras komen, eiwit dus.
Ben je morgen op de boerendag met Quinta?

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:51

Esme_27 schreef:
Hi Maike,
vervelend joh dat quinta zomerexceem heeft, kan je niet zo'n Boett deken aanschaffen? Zijn wel duur maar dan ben je er gelijk helemaal vanaf! De bultjes kunnen ook van het gras komen, eiwit dus.
Ben je morgen op de boerendag met Quinta?



kan indd van gras komen, kijk dus uit met teveel gras. Let ook op of ze niet gestoken word ofzo, dan ben je er gelijk achter. Mijn Tinker heeft op zijn achterbeen een bultje, en daar kwam een heel klein beetje bloed uit toen hij net gestoken was, door een horzel of iets dergelijks

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-02 22:07

bedankt,
ik heb al een boettdeken besteld maar dat duurt ff in verband met de vakantie, ze moeten geloof ik uit zweden komen.....
teveel gras kan het niet zijn want ze staat nu heel weinig buiten en er staat niet veel gras meer, en van de horzels denk ik ook niet want daar heeft ze bultjes van in haar nek en die zijn anders want de bultjes op haar kont daar zitten ook korstjes op, heel vreemd en waar ze eerst zaten is nu bijna over maar er komen er nu weer een aantal bij meer naar achter.
nee ik neem quin niet mee naar de boerendag is niet echt reclame met halfkale manen.

.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, idje, LaDonna75, Natashaa, Olikea en 29 bezoekers