Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vlimmen schreef:het ligt eraan hoe groot de opening is in het gehemelte, vaak krijgen dit soort paarden een longontsteking omdat ze zich verslikken. Dat wittige waterige is waarschijnlijk melk die uit de neus komt.
madrieka schreef:Sterre heefd absoluut geen beperkingen dus hopelijk geld dat voor jouw veulen ook,en nog een tip maak de neus schoon met billendoekjes voor baby's anders word de neus snel ruw en schraal van al dat poetsen,en ook is het belangrijk dat je haar drinkwater regelmatig ververst want daar komt ook veel troep in terecht.
heel veel sucsses met je veulen!!!
groetjes madrieka
madrieka schreef:Ik hoop dat je veulen een mooie toekomst tegemoedgaat ik weet niet of je al in mijn profiel hebt gekeken maar daar staan een aantal foto's van sterre...
Sterre heefd tot ze 2 was veulenbrok gekregen omdat die groter zijn dan moet ze beter kauwen maar nu is ze 4 dus is veulenbrok een beetje te weinig
dus geef ik sterre sinds kort Pavo's Natures Best op aanraden van mijn DA omdat daar brokken en spelt en luzerne en wortel inzit moet ze goed kauwen waardoor ze zich minder snel verslikt
Als je nog ooit vragen heb mijn pb box staat open hoor!
groetjes madrieka