Heeft iemand ervaring met het suplement Joint Saver Pro?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hannie2509

Heeft iemand ervaring met het suplement Joint Saver Pro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 16:41

Mijn paard Dexter heb ik nu 4,5 jaar. Hij is nu 18. Onlangs is geconstateerd dat hij arthrose heeft linksvoor. Zie mijn vraag. De DA had dit dus voorgeschreven om de rest van zijn spieren/gewrichten soepel te houden.
Na 4 weken rust en stappen, opgebouwd van 15 - 40 minuten Zachtjes aan weer begonnen met opbouwen. Na 4 weken weer enige vorm van kreupelheid. Was na 1 bus joint saver pro gestopt ivm prijs. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen??

Lielle

Re: Heeft iemand ervaring met het suplement Joint Saver Pro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 08:09

-> VS

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 08:58

Ik gebruik het ook bij mijn pony, en het werkt super. Als ik er een weekje mee stop begint ze weer te kreupelen. (ze heeft ook atrose) Denk dat er niet veel anders opzit dan er toch maar weer me te beginnen? Gaat die pot dan zo snel op bij jou? Bloos!

shana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 17:25

joint saver pro is een heel goed produkt !!

mijn raad is blijven voeren

Hannie2509

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 19:08

Bedankt voor het advies, dan ga ik gelijk een pot bestellen. De DA had dit nl voorgeschreven, maar ik had zoiets van ja een suplement helpt toch niet...... Benb dus gelijk na de 1e pot gestopt. Tja stom natuurlijk.
Daarentegen haalde ik hem zojuist van stal, loopt hij in stap nu zelfs kreupel. Dit verdient hij natuurlijk ook weer niet.