niet hoesten, maar wel snot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

paars

niet hoesten, maar wel snot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 09:05

Mijn 4 jarige had vanmorgen een dikke klodder lichtgroen snot in zijn neus. Hij hoest niet, heeft geen koorts, glanst en ik merk er dus verder niets aan. Ik ben geneigd het een paar dagen aan te kijken, maar vind het wel vreemd. Wat zouden jullie doen?

Naamloos1

Re: niet hoesten, maar wel snot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 10:27

gewoon even aankijken, ik denk niet dat het iets ernstigs is..

shaneen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:53

bij groen snot zou ik er toch een da bij halen, en als je het dan aan kijkt rij je paard dan met een lange teugel en niet in het zweet, houd deze regel in je hoofd, doorzichtig en wit is niet erg, groen en geel daar bel je een da voor... een paard hoeft niet altijd te hoesten om ziek te zijn, dit duid op een ontsteking en hoeft dus niet een hoest reflex te veroorzaken...

paars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 18:57

Dank voor jullie reacties. Heb voor de zekerheid even getempt en dat was 37,5, netjes dus. Vandaag een schone neus (maar misschien had ie net lekker gebriest). Ik ga het in de gaten houden. Hij is pas onder het zadel en ik rij hem zo'n 2 á 3 keer per week, 20 minuutjes. Overdag staat hij gelukkig de hele dag lekker buiten.

cind

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 23:00

mijn pony id dood vanwege een snotneus !!!! tart het lot niet !!! DA erbij !!!