Ik ben vanaf zaterdag niet geweest en zijn andere verzorgster heeft hem gedaan. Ik wil hierbij niet gelijk de schuld aan haar kant leggen maar daar mee bedoel ik dus dat er wel iemand die tijd bij hem geweest is.
Vandaag ben ik echt geschrokken hoe dun zijn staart nu eigenlijk is. Met deze warmte heb die een vlecht in zijn manen en ik haalde deze er uit en de haren vlogen er uit
Het leek wel dood.. ik heb zijn staart met head en sholders gewAssen en daarna met antiklit en laten droogen ook zijn manen heb ik met antiklit gewAssen en laten drogen geen borstel niks er door heen . normaal doe ik alleen de klitjes uit zijn manen er uit halen en daarna net als zijn staart 1 keer in de 1 a 2 maanden borstelen. De eigenaar is er nooit en die zit al helemaal niet aan zijn staart en manen , Want dat is heilig. Verder zegt zijn andere verzorgster zijn staart en manen ook niet te doen? Wat nu ? Wat kan er aan de hand zijn ? Wat kan ik er aan doen.Wassen doen we zijn staart ook bijna nooit.. Wel Spoelen we ze wel is af nat etc.