Slijm hoesten maar wel schone neus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SummerRemedy

Slijm hoesten maar wel schone neus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 21:47

Weet iemand wat dit is? Mijn jaarling hoestte vanavond een hele dikke klodder slijm omhoog, ik zat er ook lekker onder Clown maar haar neus is wel helemaal schoon en ze toont verder ook niet ziek ofzo.. Kan het ernstig zijn? Als ze het morgen weer doet bel ik de DA wel even, maar ik ben even nieuwsgierig of iemand hier wat van weet Ja

shaneen

Re: Slijm hoesten maar wel schone neus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:43

wat voor kleur had het slijm, dat kan van belang zijn, temp haar voor de zekerheid, is ze niet dik op haar klieren? of gaat ze hoesten als je haar in haar keel knijpt? zou in ieder geval nat hooi geven om de irritatie zo min mogelijk te houden en lekker frisse lucht

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 17:02

Het was een beetje wittig, gebroken wit zeg maar. Ze staat sowieso dag en nacht op de wei dus het zal wel niet aan het stof liggen. Ik ben er vandaag weer geweest maar ze deed niks meer, heb haar ook even opgejaagd maar ze hoestte niet. Ik zie ook geen verdikking oid, tempen is wel een goed idee, doe ik vanavond even Ja

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:06

Ga dit volgen mijn paard doet dit namelijk ook

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 19:22

Heb haar getempt, niks afwijkends. Ook in haar keel lopen wroeten maar het enige wat ze deed was mij geïriteerd aankijken Clown