Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heb ik mijn paarden niet gechipt maar via DNA laten indentificeren en dat kost 49.25 per paard.. de 2 veulens die we dit jaar hebben gekocht zijn ook via DNA geindentificeerd..
Kajanus schreef:www.invisio.nl/antichip op deze site moet je eens kijken en daar kan je ook heen met je klacht.
Maar lees zelf maar even.
Om dit soort dingenheb ik mijn paarden niet gechipt maar via DNA laten indentificeren en dat kost 49.25 per paard.. de 2 veulens die we dit jaar hebben gekocht zijn ook via DNA geindentificeerd..
Veel succes met je veulen
kiana schreef:Kajanus schreef:www.invisio.nl/antichip op deze site moet je eens kijken en daar kan je ook heen met je klacht.
Maar lees zelf maar even.
Om dit soort dingenheb ik mijn paarden niet gechipt maar via DNA laten indentificeren en dat kost 49.25 per paard.. de 2 veulens die we dit jaar hebben gekocht zijn ook via DNA geindentificeerd..
Veel succes met je veulen
Dit slaat nergens op.....
De chip zit er al in en de chip zelf geeft de reactie niet, tis dat de man niet ontsmet heeft...........Als deze man het goed had aangebracht was er niks aan de hand geweest. Dat gemiep over anti-chip......
Topicstarter : Veel sterkte ik hoop dat het mee gaat vallen.
vickey schreef:mijn veulen is 4 weken geleden gechipt, zeer onzorgvuldig. het ging vanuit het stamboek, dus zelf heb je niet veel keus wie er komt chippen. ten eerste wou de man mijn veulen aan de verkeerde kant chippen, na een opmerking ging hij toch naar de andere kant. ik ging even weg, en toen ik terug kwam zat de chip erin. de man had mijn veulen niet geschoren en niet ontsmet. de chip zat ook veel te hoog en te ver naar voren. nu 4 weken later is het helemaal ontstoken, er zit een onsteking op met de grootte van een tennisbal. de dierenarts is er een paar keer bijgeweest, en heeft gezegd dat dit absoluut niet mag gebeuren. hij heeft nu antibiotica en zwarte zalf. het is nu maar de vraag of de chip erin blijft zitten. graag zou ik nu willen weten of er ook andere mensen zijn die problemen hebben gehad met onzorgvuldig chippen, en wat ze daaraan gedaan hebben.
jeske333 schreef:Ik zou zelf de tondeuse pakken en de plek kaal scheren.. al is het alleen maar om er goed bij te kunnen.. vervolgens goed wassen met dettol, 2x daags..
en er zijn vast ook andere pijnstillers als trekzalf...