zijn dit drukkingen of iets anders?hoe weet je dat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

zijn dit drukkingen of iets anders?hoe weet je dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 17:49

hoihoi

net haalde ik mn pony uit de wei en borstelde haar, toen voelde ik als ik met mn hand over haar rug ging wat verdikkingen op een paar plekken, niet echt bulten maar iets dikkere huid. aan de ene kant 1 en andere kant 2, verschillende plaatsen maar wel ong. onder het zadel, dit kan natuurlijk toeval zijn, mn zadel heb ik al een tijd en hij ligt goed, voel geen rare dingen aan de kussens enzo en ze reageert ook niet als ik er op druk of borstel.. zijn dit nou drukkingen of iets anders en hoe weet ik dat? een steek van een beest lijkt me meer rond te zijn en dat zijn deze niet...

heb gister wel zoals altijd na inspanning, cole's liniment op haar rug gedaan maar ze reageert daar nooit op. en dat was ook op andere plekken dan zouden die ook moeten verdikken toch?

bedankt alvast.

Bonny4life

Re: zijn dit drukkingen of iets anders?hoe weet je dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 19:42

denk toch dat t iets van steken zijn, als je eraan zit trekt ze helemaal haar lip op, alsof het jeukt en drukkingen lijken me niet jeuken. ff afwachten dus.

Zidaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:33

Heejj
Ik denk ook dat ze gestoken is. Gestoken plekken hoeven niet altijd rond te zijn. En drukkingen jeuken inderdaad niet. Als er echt een drukking is ontstaan, en je raakt het aan of krabbelt erover, vind het paard dat beslist niet fijn. Dus zal ze haar lip ook niet optrekken Knipoog .
Succes met je paardje!

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 16:08

Zidaantje schreef:
Heejj
Ik denk ook dat ze gestoken is. Gestoken plekken hoeven niet altijd rond te zijn. En drukkingen jeuken inderdaad niet. Als er echt een drukking is ontstaan, en je raakt het aan of krabbelt erover, vind het paard dat beslist niet fijn. Dus zal ze haar lip ook niet optrekken Knipoog .
Succes met je paardje!

nee dat dacht ik zelf ook al Knipoog