Maflinger schreef:Heeft zij wel afscheid kunnen nemen van patty? daarmee bedoel ik dat ze heeft gezien dat aptty dood is en eraan heeft kunnen snuffelen enzo?
jep.. ze mocht er van de dierenarts niet bij zijn toen Patty ingeslapen werd, maar daarna is ze erbij gelaten, heeft ze eraan gesnuffeld, en ze beet ook in Pat van, kom nou mee, sta op, je mag niet weg zijn! heel zielig, maar ze heeft gezien dat Patty er neit meer is.. toen Pat opgehaald is hebben we haar weer mee naar voren genomen en toen trok ze wel naar die plek toe waar ze lag, maar toen ze zag dat patty er niet meer lag liep ze eigenlijk wel door..
@ IloveJaimy, het is mijn verzorgpony, ik heb het geld (en de tijd) niet om nu een eigen pony te kopen, maar ze zijn er wel mee bezig. Het zal in het begin wel botsen, ze zullen moeten wennen aan elkaar, maar ik kan alleen maar hopen dat er snel iets nieuws komt..
@ dierfysio, bedankt! ik zal de site bekijken en even doormailen aan de eigenaresse
dan kan die er ook even kijken..
natuurlijk hou ik jullie op de hoogte 
ze leek vandaag alweer wat vrolijker, ondertussen eet ze weer normaal, en ze begint alweer iets meer praatjes te krijgen. Ze is wel heel veel aanhankelijker dan voorheen, zo zou ze vroeger niet zomaar even komen knuffelen en daarna weer verder gaan met eten, doet ze dat nu wel, al ben je aan het uitmesten komt ze even kijken, vegen, komt ze even kijken, gewoon even knuffelen
't gaat dus wel al wat beter, al is ze nog wel kijkerig enzo, heel hoopvol, maar dat wordt ook wel minder denk ik