Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LoveDunc schreef:Onprofessioneel? Sorry maar ik vroeg niet om dit soort commentaar.
LoveDunc schreef:Het enige dat ik weet is dat er nooit een DA bij is geweest. Ze hebben besloten samen met de staleigenaar dat het beter was als die niet meer gallopeert. Ik wil weten wat jullie ervaringen hiermee is want mijn instructrice zei juist het tegenovergestelde.
weten jullie wel wat ks inhoudt?LoveDunc schreef:liesje23 schreef:Als eenmaal de pijn is weggehaald, kan je rustig de spieren opbouwen dmv longeren en het paard leren te begrijpen dat zn hoofd/hals omlaag brengen geen zeer doet.
quote]
Hij word nu al een jaar gereden zonder galop, en hij loopt altijd lekker ontspannen laag.

LoveDunc schreef:je kan me niks verwijten dat ik dat paard pas 2 maanden doe en er dus nog niet zoveel vanaf weet nee..
wat een dag he al die onderzoeken en foto's maken maar idd even laten checken de dierenarts weet het het beste ! Succes