Ik heb een merrie, 2 jaar geleden werd ze afgekeurd bij de verzekering als sportpaard omdat ze artrose had volgens de dierenkliniek. Merrie hebben we terug gekocht en vervolgens in het land gezet,ze ging steeds beter lopen en na een half jaar liep ze alweer helemaal goed.Toch hadden we haar maar laten lopen,maar nu wilden eigenlijk dat er een andere DA naar keek{deze kende ik en vond ik erg goed} dus wij erheen foto's laten maken.En hij zei dat ze dus helemaal geen artrose had,dat ze zeker nooit afgekeurd had hoeven worden omdat het allemaal niet zo ernstig was.Hij adviseerde eventueel speciaal beslag,en gewoon weer gaan rijden.Maarja nu had ik zoiets van: met een goed manegement moet ze nog lang mee kunnen gaan.Zonde eigenlijk dat ze afgekeurd is voor de sport{dressuur} het is namelijk een erg goed paard.Nu dacht ik: kun je mischien zo'n paard laten herkeuren? weten jullie of dat kan? Want ja ik baal er een beetje van omdat ze dus gewoon een verkeerde diagnose gesteld hebben en dat paard al 2 jaar verspild heeft in het land