een uitgescheurde.... ervaringen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mellow

een uitgescheurde.... ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 21:35

nou, hoe of wat er is gebeurd weet ik niet, maar mijn paard heeft een uitgescheurde anus/gewonde.
ik zou graag hier wat ervaringen van mensen zien, het genezingsproces, hoe lang duurt het?
da is al langs geweest voor als mensen denken dat ik het topic neerzet om alleen de ervaringen Knipoog

Rocco1

Re: een uitgescheurde.... ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 09:52

een paard op mijn oude stalling heeft dit gehad.. de DA had het gehecht en ze moest het 2 x per dag af spuiten met koud water. zo'n 10 minuten lang dacht ik. volgens mij heeft het wel 2 maanden geduurd voor het zo goed als dicht was, je zag het nog wel, maar ze had er geen last meer van.
het zag er erg vies uit moet ik zeggen, maar met goede verzorging geneest dat ook wel weer.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-06 19:24

ik hoop dat het bij mellow niet zo lang gaat duren, maar bedankt voor je verhaal, zo weet ik weer wat meer.

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 22:08

gewoon de Dierenarts even bellen , die kan er even naar kijken, en kan je zo tips of medicijnenen geven en het zonodig hechten.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 23:01

silverbrumby schreef:
gewoon de Dierenarts even bellen , die kan er even naar kijken, en kan je zo tips of medicijnenen geven en het zonodig hechten.

uhm lezen?

de dierenarts is al geweest, wilde gewoon zonder medische rompslomp eigen ervaringen van mensen horen Knipoog

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 23:13

Ooh das niet prettig.
Lijkt mij inderdaad moeilijk te genezen aangezien het een plek vol bacterien zit!

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 10:32

het gaat al iets beter met hem gelukkig, we zijn net even rustig naar huis gereden en hij staat nu lekker onze tuin te maaien Knipoog
maar idd, het is een risicovolle plek om het zo te zeggen.