Verschil Dierfysio en ''kraker''?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Clovertje

Verschil Dierfysio en ''kraker''?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 17:32

Ik weet niet of het hier goed staat, maar dan is er vast wel iemand die het verplaatst.

De titel zegt het al: wat is nu precies het verschil tussen die 2?

Mijn tinkermerrie Clover heeft artrose in de hoefgewrichten. De laatste tijd loopt ze wat scheef, pakt rechts het bit vast. Ook met poetsen merk ik dat links op de bil en vlak voor de bil gevoelig is. Ze krijgt morgen Easy walkers (ze heeft nu ijzers met zooltjes en daarvoor al het andere mogelijke beslag voor artrose al geprobeerd en niets helpt echt, vandaar deze stap) Ik ga ook mijn zadel laten nakijken of het nog goed ligt.

Kan een dierfysio Clover helpen, of anders een kraker? Wat kan ik dan verwachten aan behandeling en wat gaat het ongeveer kosten?

Alvast bedankt!

Dewi

Re: Verschil Dierfysio en ''kraker''?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:39

Hoi, er zijn al een heleboel topics geweest hierover! (zie zoekfunctie). Verder kun je ook even op mijn site kijken, hier staat een heel stuk over dierfysiotherapie en een hele pagina over manueletherapie/chiropraxie oftewel 'kraken'. Zie ook de prijslijst (gemiddelde prijzen)

Veel suc-6, Dewi

ps: in het geval dat je beschrijft heb je het meeste aan een dierenfysiotherapeut! Zie ook www.nvfd.nl voor een lijstje met gediplomeerde dierfysio's.

Clovertje

Re: Verschil Dierfysio en ''kraker''?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 14:38

Bedankt, ik zal eens zoeken!