Dus de paarden hebben het nogal onregelmatig.. En aangezien ik zelf ook niet op vaste tijdstippen bij mijn shet ben krijgt ze ook op onregelmatige tijden biks.
Nu wil ik iets meer regelmaat in gaan voeren bij haar, alleen heb ik geen idee op welke tijden ik het voer wil gaan zetten.
's ochtends kan iig niet, aangezien ik niet voor half 8 nog even 3 km heen en weer ga.
Iemand suggesties? Ik wil er (als ze beetje gewent is) over een tijdje ook supplementen bij gaan voeren. Iemand hier ook ideeën voor?
Haar conditie: buikig maar niet dik (door het onregelmatige leventje dat ze leid)
ze krijgt dagelijks ongeveer 1 uur flink beweging; af en toe longeren, dan wandelen of losgooien.
En de bedoeling is dat ze dun is.. is ze opzich ook, maar dan moet ze dat ook blijven

Ik zou graag suggesties horen van andere sheteigenaren die er (meer) verstand van hebben. Ook graag voor die supplementen + voor het aantal voer dat ik haar moet geven. Nu krijgt ze ongeveer 2 handjes per keer. (dus 4 per dag)
Moet ik het dus doen; als ik aankom (rond half 4 / 4 uur) deel van het voer geven + als ik weg ga (rond half 6 / 6 uur) de andere helft. En dan tussendoor de beweging?