En dan bedoel ik niet 300 poedertjes oid...
Dus dat ze niet meer zo gespannen/schrikkerig/nerveus zijn op vreemde terreinen en gewoon thuis op weide?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Miirthe schreef:Nervo Horse [Pavo]
Easy Going [NAF]
Kruiden als Kamillie/Hop/Sint Janskruid/Valeriaan (niet voor gebruik op wedstrijden)
Magnesium
Zou je niet eerst eens nagaan waarom het dier zo zenuwachtig is? Leo_American schreef:Theobromine werkt toch ook rustgevend? Dit zit in chocolade. Staat trouwens wel op de dopinglijst als ik me niet vergis..
Neonlight schreef:Volgens mij zijn bijna alle middeltjes die hier genoemd worden niet op grootmoeders wijze, en als ze het al zijn staat het op de dopinglijst....
Wij hebben zelf een hypernerveuze merrie. Wij voeren haar nu Cavalor Pianissimo, is geadviseerd door een voedingsdeskundige. Werkt super, en ze krijgt alles binnen. Het voer is een muesli en door de speciale samenstelling werkt het rustgevend.
Verder heeft Cavalor nog een speciaal voer voor nerveuze paarden, hoe dit werkt weet ik niet, maar volgens mij is dat ook een muesli. Beide voeren mogen gewoon gevoerd worden en staan niet op de dopinglijst.
Neonlight schreef:Yep, kijk maar op de site na, het is speciaal voer voor nerveuze paarden die wel moeten presteren. De energie zit er echt wel in, wij hebben er eentje op staan die veel wedstrijden op nationaal nivo loopt en daar ook aan te top meedraait, en dan gaat het om zware wedstrijden.
.