Misschien is het wel heel normaal wat mijn paardje doet, maar ik vind haar net een varkentje
. Sinds een dag of drie maakt Indy tijdens het eten van brok en hooi een soort van boerend, knorrend geluid. Niet heel erg hard, maar gewoon een beetje gerommel. In de wei doet ze het niet, en als ze gewoon op stal staat ook niet. Puur en alleen tijdens het eten. Ze is verders gewoon super actief en aanwezig zoals ze altijd is. Geen verhoging of lusteloosheid te bekennen.Gisteren heb ik haar een wormkuur gegeven en vandaag heb ik haar even gelongeerd, ze was nogal wakker dus ze maakte op een gegeven moment een spurt waarbij ik dat rare geluid ook hoorde. Ze is geen luchtzuiger en doet het ook alleen maar tijdens het eten. Ze eet ook niet gulzig en heb niets aan der voer veranderd. Ze krijgt 's ochtends en 's avonds 3/4 schep brok 0,5 schep muslie en 15 kleine knoflooktabletjes. Of ze het 's ochtends ook doet weet ik niet, want dan wordt ze gevoerd door de beheerder en die is het ook niet opgevallen dat ze die rare geluidjes maakt.
Heeft iemand van jullie een idee of propt ze gewoon teveel achter elkaar naar binnen dat het slikken moeilijker gaat??