Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Quartertje schreef:Bedankt voor jullie reacties. Als je vaseline of uierzalf op de neus doet en de zon komt er door, dan verbrand de neus toch ook?
Quartertje schreef:Bedankt voor jullie reacties, ik ga de calendula creme/zalf kopen.
@YDWINE levertraanzalf mag toch niet op plaatsen dat verbrand is of geweest is gebruikt worden?
YDWINE schreef:Quartertje schreef:Bedankt voor jullie reacties, ik ga de calendula creme/zalf kopen.
@YDWINE levertraanzalf mag toch niet op plaatsen dat verbrand is of geweest is gebruikt worden?
De neus van mijn verzorgpony was tijdje geleden erg verbrand (korsten enzo).
Heb 3 dagen lang levertraan op gesmeert en haar neus was weer helemaal zoals die hoord te zijn. Het werkte heel goed. Ik zie geen reden waarom dat niet zou mogen maar goed...
veel succes er verder mee
) er op te smeren. Nu smeer ik dat dagelijks als ik ga trainen, en hij heeft er absoluut geen last meer van.
evt 's avonds als je er zeker van bent dat de zon niet meer doorkomt een lekkere laag vaseline/uierzalf
lennie schreef:......de meeste paarden hebben geen tattoo.......
want heel duidelijk is het me niet (is ook moeilijk natuurlijk als je alleen maar woordjes kan lezen en geen gezichtsuitdrukking ziet)
* heb ik die toch gekocht, en toch gesmeerd. Achteraf teruggegaan wegens vele rode puntjes en dat was dus blijkbare een allergische reactie die veel mensen vertonen.
sorry maar ik kan dat echt niet opmaken van je post) om dat door te hebben ja of nee zet ik t toch maar neer

Caballos schreef:hoe zit dat met de pH van paardenhuid en mensenhuid? Misschien aloe vera op de neus smeren, daar is een hele lijn van. één van onze paardjes had hetzelfde, na 2 dagen was het uitzichzelf weg! Misschien smeren we soms iets te snel ergens iets op?