Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik kan het je wel aanraden. ArGieVai schreef:ik ga nu met thiedeman rijden, is me aangeraden door mijn instructrice, maar wil hem graag laten checken door een fysiotherapeute. (http://www.fysio-osteo-paard.nl/) heeft iemand ervaring met deze fysio of andere fysio en informatie over Osteopathie??
dus zij is wel goed?? want die is wel het dichstbij.. had ook nog wat andere gezien, vind Rodinde beejte ruig zegmaar met der hamer..
heb ook net allerlei boeken over fysio gekocht en over massages en allerlei massagedingetjes en mint-kruiden bij de paardendrogist..
wil gewoon echt alles er aan doen om me paard te helpen en hoop echt dat het werkt..
ja ik ben het ook neit zo met rodinde eens...... maar ga morgen haar bellen
komt ze naar jou toe of moet je naa rhaar toe eigenlijk?
ik laat de regiokampioenschappen wel zitten.. maakt neit uit.. eerst me paardje goed dan pas de rest
ga zo snel mogelijk een fysio laten komen, hij loopt nu op de rechtervolte met buiging ook erg onregelmatig (tegen kreupel aan) en aan de longe gewoon onregelmatig, heb dierenarts laten komen, die liet me op en neer draven en op een volte draven, niks aan de hand. heeft geen buigproef gedaan ofzo..
?? heel raar.. maarja..
heb Heleen nogwat gemailt, ga binnenkort een afspraak maken..
ArGieVai schreef:okja ik ben het ook neit zo met rodinde eens...... maar ga morgen haar bellen
komt ze naar jou toe of moet je naa rhaar toe eigenlijk?
ArGieVai schreef:ik ga nu eerst naar de fysio toe voor controle, daarna tandarts nog eens en daarna kijken hoe het gaat en anders nog eens DA want hij loopt nu ook kreupel op 1 kant op de rechtervolte, DA is al geweest, maar geen buigproef gedaan..![]()
?? maarja die zij dat er niks is maar als ik er op zit loopt hij kreupel op de rechtervolte en aan de longe (pessoa) loopt hij onregelmatig.. dus alles checken (zadel/rug/wervels alles!!)
er zaten zegmaar waar zijn rug 'omhoog' gaat en zijn kont begint een heel aantal wervels vast, die heeft ze los gemaakt, nu een week niet rijden dan een week alleen stap en draf en dan gewwoon weer normaal rijden