Cassidy schreef:Ik denk dat de haren pas weer terugkomen met de volgende verharing. Als het niet echt open schuurt zou ik gewoon doorrijden. Maar die bobbel, was dat een drukking of meer rond/insectenbeet?
Het was een ronde bobbel zoals een flinke insectenbeet. Nu het dunner is geworden en kaal lijkt het meer op een plek zoals een drukking. Maar ik zou niet weten waar het doorgekomen zou kunnen zijn. Het zadel drukt daar net niet, hij staat wel op de wei met een vliegendeken, maar daar zit niks wat kan drukken.
Wel staat hij in een land waar wel eens met de modder wat steentjes omhoog kunnen komen. Hij ligt en rolt graag in het land, dus hij zou zich ook zo bezeerd kunnen hebben. (al zou het gezien de plek door het rollen gekomen moeten zijn: laagste punt van de rug, net rechts van de ruggengraat).
Maar groeit het haar dan niet gewoon door? bij verharing natuurlijk sneller, maar met wondjes groeit er ook redelijk vlot weer haar over. al lijkt het daar ook altijd niet te groeien, en opeens zit er weer veel haar op...