Hoe zorg ik dat er zo snel mogelijk weer haar op dat plekje komt, de singel komt er met rijden dus wel op, al is de huid niet stuk ofzo. Wat voor smeerseltje helpt om die huid zacht te houden? (wordt snel wat ruw en dan komen er geen haartjes
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) 
Cassidy schreef:Toch even de tijd geven om het te laten genezen....take the time it takes, so it takes less time...

Sorriso schreef:Singel schoon houden, opgedroogd zweet gaat schuren. Levertraanzalf bevordert idd genezen en haargroei. Ikzelf gebruik nu ook een bontje, wel echt lamsbont, maar ook die moet je goed schoon houden. Ik heb mijn paard btw ook een week rust gegeven zodat het de kans kreeg te genezen.
daantjuhhh schreef:Cassidy schreef:Toch even de tijd geven om het te laten genezen....take the time it takes, so it takes less time...
Maar wat als het dan toch telkens opnieuw opengaat.
Ook na langere rust periode??
je rijdt 1 of 2 x en hij kan weer een week op rust..
. Dit kunnen hele vervelende plekken worden met witte haren. Dan maar een week geen zadel op dan een lelijke plek ook al hebben ze er geen last van. 
daantjuhhh schreef:Cassidy schreef:Toch even de tijd geven om het te laten genezen....take the time it takes, so it takes less time...
Maar wat als het dan toch telkens opnieuw opengaat.
Ook na langere rust periode??
je rijdt 1 of 2 x en hij kan weer een week op rust..