2,5 week geleden liep Bento erg moeilijk te ademen, en had hoge koorts, toen is de DA gekomen en hij zat helemaal dicht met snot, daarom ademde hij zo moeilijk.. ik heb toen medicijnen gehad voor 10 dagen en daarmee zou het er met bakken uit moeten komen. Er kwam alleen helemaal niks
na 10 dagen is hij terug gekomen, en constateerde inderdaad dat het niet veel beter was.Dus, nieuwe medicijnen, voor 2 weken. Dat is nu een week geleden. Gister regende het lang en hard, en stond hij helemaal trillend in elkaar gedoken. Heb hem toen maar binnen gezet met zweetdeken, ben meteen een regendek gaan halen en toen hij droog was weer naar buiten.
Vanmiddag werd ik gebeld dat het weer niet goed met hem ging, liep erg hard te hijgen en na getemperatuurd te hebben bleek hij weer koorts te hebben.
Meteen de DA maar weer gebeld, die vond het erg slecht klinken en hij blijkt nu zelfs longontsteking te hebben.
er zijn medicijnen voor maar daarvan wordt hij binnen een dag hoefbevangen, omdat hij daar zo gevoelig voor is, als hij nu hoefbevangen wordt is het ook over en uit.
heb nu dus wel weer andere medicijnen gekregen, en moet ook antibiotica maar aangezien de vorige niet werkten gaan ze nu overleggen wat ze nu moeten doen.
moet ze morgen weer bellen hoe het met hem gaat en hoe nu verder..
mijn arme mannetje.. zo jong en al zo vaak ziek geweest
nouja even, ben 1,5 uur gebleven 
arme man..