Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

annepanne schreef:
Edit} hmm was nog niet klaar! Wat mij nu opvalt is dat het advies voor paarden met ataxie of paarden met rugproblemen altijd een kant op gaan --> enkeltje paardenhemel! Dit is niet eerlijk tegenover mensen die alle vertrouwen in ze hebben en zeker niet tegenover het paard die niet ingeslapen hoeft te worden
annepanne schreef:Ja idd het topic gaat eigenlijk natuurlijk over de verzorgers en daar heb ik geen slecht woord over!!
@ Tieme off topic: De Vallei is gewoon veel beter, aandacht voor je paard en niet alles hoeft wetenschappelijk bewezen te zijn voor er wat aan gedaan kan worden! Grappig dat je ook uit Wijk komt trouwens!

youngster schreef:annepanne schreef:Ja idd het topic gaat eigenlijk natuurlijk over de verzorgers en daar heb ik geen slecht woord over!!
@ Tieme off topic: De Vallei is gewoon veel beter, aandacht voor je paard en niet alles hoeft wetenschappelijk bewezen te zijn voor er wat aan gedaan kan worden! Grappig dat je ook uit Wijk komt trouwens!![]()
Ik ben altijd bij Utrecht geweest en heb nooit zulke ervaringen gehad, ze hebben me altijd vriendelijk te woord gestaan en nooit moeilijk gedaan.
Wat ik altijd wel het nare vind aan zulke berichten is dat je het altijd maar van 1 kant hoort.
Zijn genoeg klinieken in nederland die verder zijn. In Twente doen ze al stamceltransplantaties bji paarden dus ja.
. Diaganose behandelend arts in twijfel trekken en na preciese gegevens toch dezelfde diagnose moeten stellen. Twee verschillende diagnose met betrekking tot de foto's krijgen enz...