, nee toch he.Hij eet goed, geen neusuitvloeing of wat dan ook en oogt zo gezond als een vis.Maar ja het kan natuurlijk ook het begin zijn...
Kyana staat gescheiden (is al vanaf het begin hengst en merrie dus tja
) en bij haar is niets te zien.Vanmiddag snel even thermomether regelen ( blijkt dat mijn kwikding het loodje heeft gelegd) en maar hopen dat hij geen verhoging heeft en ik me druk maak om niets.Plaats het daarom hier op paardenpraat, zag bij medisch al meerdere topics.
Iemand verder ervaring, graag ook positieve verhalen dat je je zorgen maakte om niets.....
Hoop dat het gewoon een nutteloze niet ernstige verdikking is, zucht.Kan me ook niet herinneren dit eerder te hebben gevoeld bij Timo.Bah hou jullie op de hoogte, mocht het wel zo zijn moet het volgens mij binnenkort toch doorbreken ( las iets van een aantal dagen na besmetting). Ze komen niet in contact met andere paarden alleen vorige week vrijdag op zaterdag heeft hier tijdelijk een fjordje gestaan, bij kyaan in de wei, maar het kan goed dat timo met haar gesnuffeld heeft en ja dat we ze beide na elkaar hebben geaaid.Nou hoop dat het loos alarm is maar hou jullie op de hoogte.