Oke, ik heb dus al eerder een topic gepost, maar we gaan nu dus 22 augustus het oude zadel laten controleren. Ik zit nog steeds te twijfelen wat we daarna zouden moeten doen.
Van de ene kant, nadat we een ander zadel erop hebben gegooid is het hele probleem ineens weg, hij lijkt lekker te lopen. Van de andere kant, het kan geen kwaad....
Wat zouden jullie doen? Het zadel heeft gewoon een hele tijd niet gepast, dat heeft voor problemen gezorgd. Ik kan niet zeggen WAT er niet gepast heeft, want dat weten we dus zelf ook nog niet. We kunnen niets zien aan het zadel, niemand kan er iets aan zien. Het ligt heel ruim aan alle kanten, dus het is voor ons nog een raadsel. Zou er niet gek van staan te kijken als het voor de zadelmaker ook een raadsel is.
Maar goed, back to the point. Heb wat zitten rondkijken. Osteophaat? Fysiotherapeut? Wat is het verschil precies?
Het is dus niet mijn paard, de eigenaar moet dus zelf rijden (ben 16) met de trailer, dus wil niet heel Nederland doortoeren met het beessie, liefst iemand aan huis, anders ergens in de buurt. En de kosten weet ik ook niet, ik denk dat ik ze zal betalen, dus wil ook iets betaalbaars hebben. WIE kan mij tips geven? Ik ben zo'n leek in dit wereldje, ik ben doodsbang dat ik dadelijk een dure osteophaat an de deur heb staan, waar ik 80 euro aan geef, die zegt alles te verhelpen en vervolgens een stokkreupel paard te hebben. Ik woon in Noord-Limburg, dus wie iets in de buurt weet, graag.