Dijnen met zijn nek tijdens het draven...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pirelli_girl

Dijnen met zijn nek tijdens het draven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 13:02

Hallo, mijn paard is herstelende van een verhoogde leverwaarde en ik ben hem nu langzaam weer een beetje aan het rijden. Een van die klachten van toen was dat hij deinde met zijn hoofd in de draf.
Het leek hierdoor net of hij kreupel liep, maar dat was niet zo. Het heeft wel een paar keer door gezet dat hij echt kreupel liep, maar dat was steeds weer snel over!
Hij word langzaam weer wat dikker nu, (hij was echt heel mager) en weer wat energievoller.. Gelukkig!
Heeft iemand een idee wat dit deinen kan zijn? Hij doet dit namelijk nog steeds.
Hij is een headshaker, dus verwar je daar niet mee. Dit is echt iets anders. Als hij namelijk shaked, dan vliegt zijn hele hoofd heen en weer!
Zou dit wat met zijn benen te maken kunnen hebben of hebben jullie andere theorien?
Hij loopt de hele dag in de wei, dus beweging zat! Dus stijfheid zou je haast kunnen uitsluiten..

Nou ik hoor het wel Lachen

Armaris

Re: Dijnen met zijn nek tijdens het draven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 17:31

Dus hij gaat met zijn hoofd op en neer?
Ik wil je niet kwetsen maar dat kan een symptoom zijn van kreupelheid,ook al zie je het niet

pirelli_girl

Re: Dijnen met zijn nek tijdens het draven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 17:33

de DA is er nu al 2 keer bij geweest..
Zij hoofd gaat niet echt op en neer maar het lijkt wel of hij naar hardcore luiserd en mee deint op de muziek!
Het gekke is dat ik het gewoon in de wei of als ik hem los gooi niet zie! Alleen tijdens het rijden!

Je kwetst me niet zomaar hoor Lachen