paard loopt lichtelijk kreupel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kellykeuhh

paard loopt lichtelijk kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 08:10

hallo, ik heb een vraagje
een 2 dage geleden hebben we felka laten lopen en is ze wat uitgegleden door overentousiasme in de modder.. een beetje daarna liep ze iets of wat kruipel verder was hier niets aan te zien. gistere felka weer wat late lopen en ze deed dit nog been is verder nog steeds normaal . Wat zou dit kunnen zijn?
We hebben haar wel een paar keer laten vrijspringen in de wei deze week en ze staat op ijzers en is juist terug beslagen..zou dat er iets mee te maken kunnen hebben ?

Angela

Re: paard loopt lichtelijk kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:50

Ik snap je vraag niet helemaal... is je paardje nu nog wel of niet meer kreupel? en heb je haar dan kreupel laten springen? (neem aan van niet).

En wat hebben de ijzers met de vraag te maken??

kellykeuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 15:56

ja, ze loop een beetje kruepel.
Met het springen de dag hiervoor had ze nog niets. Dag na het springen heb ik haar gewoon losgegooit en schoof ze uit hierna begon ze wat te manken.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:11

Dan heeft ze waarschijnlijk iets verrekt of verdraait. Laat haar in ieder geval een weekje staan en kijk dan of het beter is. Zo niet, laat dan de DA eens kijken.

kellykeuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 16:15

ben vandaag gaan kijken en het is al iets of wat beter Lachen

Deniies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 15:37

ik heb ook zoiets gehad wat in het land is gebeurd dus waarschijnlijk ook uitgegleden vooral in ons land is dat een probleem. Mijn paard had een verrekte knieband en wat vocht in de peesscheede opgelopen. Dat duurt ongeveer 3 maanden als iets verrekt is. Bodegraven zij 3 weken maar het is nog niet weg en iedereen die het zelfde al mij heeft gehad zegt ook zoiezo 3 maaden. Ik zou ook snel je da er naar laten kijken voor dat er vocht gaat ophopen bij mij zijn we pas op een conclusie gekomen in het kliniek zelf met allerlij foto's en echo's.