paard met rugpijn?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Latisha

paard met rugpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 20:42

Heey
ik controleer elke dag de rug van mijn paard, door zachtjes op de rugwervels te drukken. En toen ik het vandaag deed, drukte mijn paard haar rug naar beneden op een bepaald punt, het was daarom heen ook een klein beetje dik. Als ik lang druk op die plek hield liep ze weg. Is dit ernstig, en moet ik de DA bellen of denken jullie dat ik het ook even kan aankijken? met longeren heeft ze geen last.

heleenxx

Re: paard met rugpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 22:31

Ik zou eerst even nagaan of ze misschien spierpijn kan hebben, ergens van.
Zo niet, en het wordt over een paar dagen niet minder, zou je misschien eens een DA, fysiotherapeut of osteopaat kunnen vragen.
Goed dat je het in de gaten houdt trouwens!

lennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 06:25

Same, goed dat je t controleert! Ik zou t weekend niet rijden, alleen longeren. Maandag afwachten en kijken of t dan weg is.

Latisha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 07:42

oke bedankt, ik ga er nu heen om te kijken hoe het gaat. Spierpijn zou kunnen, want ik ben anderhalve week op vakantie geweest, en toen heeft ze stil gestaan. Daarna ben ik weer een half uur gaan rijden, niet al te intensief maar toch wel wat oefeningen. Het kan daarvan komen. Maar ik kijk het wel aan

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 08:04

T is wel iets om goed in de gaten te houden. Voor t zelfde is t idd spierpijn. Zal voor jezelf wel een termijn stellen dat het over moet zijn en anders wel even de DA erbij halen om te checken.
Hopen dat t niet nodig is..