Mijn paard heeft in ene last met de linker galop, een paar weken geleden was ik aan het rijden en ik wil aangaloperen op de linker hand en hij deed er heel moeilijk over en sprong verkeerd aan ( Dit is voor mijn paard heel vreemd want ik hoef normaal mijn been maar aan te leggen en hij gaat al) rechterhand was niks aan de hand, helaas kreeg mijn paard ook nog is een trap op het land tegen zijn borst waardoor er aardig wat schrammen en een grote vochtbult ontstond op zijn borst, ik heb hem toen stil gezet (alleen stappen en afspuiten) De bult was binnen 2 weken zo goed als weg doordat hij een stukje was opengesprongen en die is dus nu zo goed als weg, mijn paard liep wat onregelmatig en toen dat eigelijk over ging ben ik hem rustig aan gaan longeren, dat ging harstikke goed en ik zit er nu sinds een week weer rustig aan op, ik bouw het rusitg op met steeds 5 minuutjes langer, en nou was ik dus gister rustig aan het rijden en had even rechtsom gegalopeert en wilde dus links aanspringen en dat ging dus echt voor geen meter, hij spring dus elke keer weer verkeerd aan en ik moest echt moeite doen (lees: hoofd beetje naarbuiten zodat de druk op het ander been rust en geprobeerd vanuit schouderbinnenwaarts aan te springen) en zelfs dat had niet echt effect...
Wat zou dit nou kunnen?
)