bultjes op beide boven achterrbenen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

haf_jessie

bultjes op beide boven achterrbenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 08:34

Zaterdag begon het bij 1 been,allemaal kleine bultjes,op een stuk van zon 10 cm.Ze zitten op bovenacterbeen,net waar je die spieren voeld.Nu sinds gisteren ook op haar andere bovenachterbeen,op precies dezelfde plek.Qua werk doe ik niet veel,2 keer een half uurtje rijden,met 10 min draf,en ze heeft niks geks gedaan verder.Is er ook niet gevoelig op. Ik dacht eerst aan een insect,maar vind het vreemd aan 2 kanten precies. Heeft iemand een idee?

haf_jessie

Re: bultjes op beide boven achterrbenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 11:42

niemand een idee?

Cirano

Woonplaats: Kampenhout (België), eigenlijk Nederokkerzeel maar niemand weet dit liggen op de aardbol.

Re: bultjes op beide boven achterrbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:15

Kan inderdaad een soort van vliegenallergie zijn. Mijn paard is er ook zeer gevoelig aan. Onlangs stonden op haar 4 benen bultjes, rest van lichaam was bedekt met deken. Achterbenen waren toen ook dik. Veearts zei dat dit kon zijn door allergische reactie op vliegen. In de week toen het iets koeler was heeft hij ook een dag zonder deken gestaan en toen had hij op willekeurige plaatsen ook kleine bultjes. Na paar dagen moet dit wel verdwijnen.