Rob van Wessum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Rob van Wessum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 19:26

Weet iemand toevallig of Rob van Wessum (DA) weer in NL is?
Een paar jaar geleden was hij naar Amerika vertokken, maar ik meen gehoord te hebben dat hij terug zou zijn.

een vriendin van is naarstig naar hem op zoek omdat hij de enige is die haar paard goed kan behandelen voor een specifieke kwaal.

Als iemand weet waar hij zit, laat het me dan weten (mag ook per pb)

Anoniem

Re: Rob van Wessum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:53

Hij zat toch vroeger in Moergestel? Kun je die dierenkliniek niet bellen?

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:55

Het laatste wat ik weet is dat hij een praktijk in Nijkerk had.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 21:00

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 21:15

ja Nijkerk dat was het, dan moet Margreet het weten...

heel vroeger was ie onze paarden DA (met de jachtpaarden) en toevallig kwam ik vanavond iemand tegen die naarstig naar hem op zoek is.....

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 21:41

Hofma & van Gelder heet die kliniek, geloof idd dat hij het van van Wessum overgenomen heeft, maar weet het niet zeker, hij moet het wel weten dan.. Zou het daar eens proberen...
Nummer moet eenvoudig te vinden zijn, als je er niet uitkomt vraag ik het nummer wel even aan marjolein.

Morrie schreef:
ja Nijkerk dat was het, dan moet Margreet het weten...

heel vroeger was ie onze paarden DA (met de jachtpaarden) en toevallig kwam ik vanavond iemand tegen die naarstig naar hem op zoek is.....

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 21:45

zie je wel ik had de melk horen klotsen maar ik wist niet waar het uier hong....

tnx mensen, CSI Bokt... zo sporen we nog es iemand op!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 07:28

Hey,

Rob zit idd nog gewoon in Amerika.
Is daar bezig met een eigen kliniek opstarten en heeft vriendin, paarden en de poezen meegenomen.

Helaas..... vind hem een van de beste artsen in Nederland en vind het er g jammer dat hij weg is gegaan.
Dank zij hem leeft mijn paard tenslotte nog steeds !!!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 07:37

helaas, dat paard van mijn vriendin leeft ook nog dankzij hem, maar heeft dezelfde kwaal terug........en geen DA in NL die het paard kan/wil behandelen.....

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:09

Dat is inderdaad erg sneu.... misschien zijn opvolgers in Nijkerk??
Hij heeft ze tenslotte onderhand zelf uitgezocht voordat hij de boel verkocht....

Zelf vind ik de kliniek in Kootwijkerbroek ook erg goed en ik hoor goede dingen over Bodegraven.... misschien s dat een idee,
of je moet het in Belgie gaan proberen... willen ze ook nog wel eens dingen proberen die de DA hier niet willen.

Wat een enorm paard heb je trouwens !!!
Wel wat anders dan Figaro en hoe-heet-ie-ook-al-weer van Bert , iets van Uperon of zo??

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 15:12

Eperon Haha!

Gelukkig gaat het niet om Morrie die staat redelijk gezond 24/7 op de wei in de VUT, maar om een Ijslander van een vriendin van me... ik zal haar vanavond het slechte nieuws gaan vertellen..... ze heeft pas geleden al een Ijslander verloren aan dezelfde kwaal, wat precies weet ik niet

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 15:13

Rob is inderdaad een van de betere dierenartsen die er in Nederland te vinden was. Helaas kreeg hij weinig waardering voor zijn werk in Nederland. Laatste was hij inderdaad werkzaam in Nijkerk.Had daar ook wel plannen voor een bijzonder medisch centrum maar dat kwam niet van de grond helaas.

donders

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:04

van wessum werkt in de VS als professor en lameness expert aan de Michigan State University.
ik denk dat je hem kunt bereiken op het nummer van de kliniek Paard van MSU, -00-1 517 - 353 - 9710....

hij is soms in Nederland, ben vorig jaar in oktober bij hem geweest op zijn oude kliniek in Nijkerk toen hij voor een week in nederland was om naar een aantal paarden te kijken