Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
timokyana schreef:Heb ook de proefemmers geprobeerd,paarden zijn er dol op en vinden het heel lekker.Wat ik positief vind is dat er geen haver in zit en zo arm is aan eiwitten.Ik ben er alleen nog niet uit of ik het blijf voeren wilde ook even de meningen en ervaringen van anderen anderen afwachten dus volg even.
Tulandro schreef:timokyana schreef:Heb ook de proefemmers geprobeerd,paarden zijn er dol op en vinden het heel lekker.Wat ik positief vind is dat er geen haver in zit en zo arm is aan eiwitten.Ik ben er alleen nog niet uit of ik het blijf voeren wilde ook even de meningen en ervaringen van anderen anderen afwachten dus volg even.
mag ik vragen waarom je het fijn vind dat er geen haver in zit?
Heb ze voornamelijk na het werk dit dan gegeven als lekkernij op stal ipv slobber. Ze vonden het erg lekker en smulden er bij. Toch blijf ik gewoon stimix, muesli en slobber voeren. De reden dat ik ze hier niet volledig op zet is omdat ze het eigenlijk aanbevelen voor paarden die recreatief gereden worden of licht in de sport lopen, of paarden die snel hoefbevangen worden of dik worden. Nou heb ik maar 1 paard die snel dik wordt op gras en wel in de sport loopt, dus dan kan ik beter minderen op gras dan alleen op krachtvoer. Vandaar dat ik niet de overstap maak om het volledig te gaan voeren. Citaat:Toch blijf ik gewoon stimix, muesli en slobber voeren
. Ook heeft hij de neiging om.. Zwaarlijvigheid te creeëren
Morrie schreef:er is grote kans dat je dat testen van voer ook zelf kan, 1 op de 5 mensen kan het NIET namelijk en het is wel belangrijk om het met enige regelmaat te (laten) doen, want de behoefte aan bepaalde stoffen kan veranderen!