Pavo conditie extra?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Pavo conditie extra?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 11:31

Vroeg me af wie dit nog meer voert op bokt?En of jullie er tevreden over zijn Lachen
En waarom jullie eigelijk die brokken gekozen hebben Haha!
Oftewel gewoon ervaringen Knipoog!

Wanja

Re: Pavo conditie extra?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 19:57

Ik voer al jaren Pavo, eerst Stibro en daarna (toen dat uit de markt ging) ben ik over gegaan op Extra Condition. Het bevalt mij erg goed, ze eten het graag. Vooral de oudste van mij is erg kieskeurig, maar vind dit erg smakelijk. Bovendien heeft ze een allergie voor stoffen die worden gebruikt om de brokken te 'binden' en mag ze dus niet alle soorten brokken hebben.

Cobe_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 14:52

hey
ik heb het vroeger ook altijd zelf gevoerd, en nu staat mijn paard op een andere stal waar ze dit ook krijgt.
Mijn vorige paard heeft een paar keer ander voer gekregen, maar daar was ik minder tevreden over.
In pavo zit alles wat ze nodig hebben. De condition extra hebben ze een paar jaar terug aan gepast en meer vit. E (voor de spieren, vruchtbaarheid, ...) en dergelijke in gestoken.
Al de paarden op onze stal staan er heel goed op, blinken heel mooi en eten het graag
xxx

nd423

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 15:39

Wanja schreef:
Ik voer al jaren Pavo, eerst Stibro en daarna (toen dat uit de markt ging) ben ik over gegaan op Extra Condition. Het bevalt mij erg goed, ze eten het graag.

Bij mij hetzelfde. Mijn paard heeft een tijdje draversbrok van Havens gekregen, maar daar deed ze het lang zo goed niet op, vond ze trouwens ook lang niet zo lekker Haha!

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 15:43

vorig jaar is ze voor het eerst op conditioner gegaan. Dat ging erg goed. Nu ik in het endurance seizoen zit heeft ze wel meer nodig qua energie maar niet meer vulling. In de zomer geef ik daarom energy control (de hoogste) in de winter zet ik haar weer terug.

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 15:48

Wij voeren het ook. Mijn paard reageert er heel erg goed op. We hebben ook 'gebprobeerd' met andere soorten voer en andere soorten PAVO, maar deze past het beste bij mijn paard. Ik ben er heel tevreden over.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 12:37

Die van mij hebben voor ze op stimix overgingen ook een korte tijd op conditioner gestaan...het was van subli naar conditioner al een goede overstap, kort erna ben ik overgegaan op stimix. Ze krijgen nu dus helemaal geen brokken meer.