We hadden haar al uit de kudde gehaald en in een apparte wei gezet samen met een ruin. Ze werd vanaf het begin van de week al bijgevoerd (biks, lanoo, hartog 3,5 kilo) en krijgt sinds gisteren een berg kuil erbij per dag.
Ze is pas ontwormd.
Verder is ze best allert en eet ze alles goed op en staat ze gewoon te grazen. Ze glanst zelfs nog een beetje maar dat trekt ook langszaam weg.
Ik heb als een gek de dierenarts gebeld toen ik mijn merrrieskelet in de wei zag staan.
Het rare was dat ze zelfs heen en weer ging rennen en hinikken toen de ruin eruit werd gehaald. Ze is dus nog levendig. (levend skelet)
Ze is nog nooit van haar leven zo vreselijk mager geweest. Ik snap er niets van, juist nu ze in het land staat en niet meer werkt.
De dierenarts dacht aan vochttekort. Dat zou kunnen. Ik heb haar nog nooit zien drinken en misschien is ze zo dun geworden in 1 dag omdat ze in een nieuwe wei staat en de waterbak niet kon vinden. Ik kan me herinneren dat ze de eerste dagen in het land al aan de diaree was, maar daar heb ik later niet meer op gelet

Maar wat denken jullie hier nou van?? Moet ik haar maar weer naar stal brengen want dit vind ik ook zo naar om te zien.