Chester mijn pony heeft 4 jaar niks gehad, alleen een verkoudheidje maar verder niks! Maar de laatste 2 jaar is het echt raak

Het begon met hoesten, naja bleek dat hij stofallergies was.. Daarna werd hij hoefbevangen en moest hij 2 weken op stal staan op zand..
Daarna was het ff over..
Toen begon hij kreupel te lopen met zijn voorbeen, eerst heeft hij 3 weken op rust gestaan met medicijne, dit hielp niet dus toen zijn we maar naar de kliniek in bodegrave gegaan met hem. Hij bleek na een aantal foto's dat hij wat had aan zijn gewricht bij zijn linker voorbeen. Naja na 3 keer kliniek was alles goed! Ik mocht weer op gaan bouwen! Ik was dolgelukkig! Chester is mijn alles.. Ben toen ook nog met hem op vakantie geweest en alles was goed gegaan!
Toen ik weer thuiskwam met hem was alles goed, hij was weer vrolijk en lekker gek! De oude Chester was weer terug. Tot op een dag ik hem uit het land wil hale en hij stond met zijn rechter achterbeen niet op de grond.. Hij wou niet lopen dat deed pijn..
Ik gelijk de dierenarts gebelt en die kwam eraan! Hij was geschopt en aan de binnekant van zijn been was er een heeeeeeeeel klein wondje wat was gaan ontsteken. Nou hij kreeg medicijne maar het hielp allemaal niks, hij bleef niet lekker lopen..
Ik weer gebeld en ze de DA kwam weer langs, ze zei dat het beste zou zijn dat ik naar de kliniek zou gaan.. Zo gezegd zo gedaan, wij daarheen en bleek dat zijn kapselband beetje kapot was. Nou 4 keer naar de kliniek geweest en kon alles weer opbouwen! Gelukkig Chester was weer de oude!
Zo is het een paar maanden goed gegaan, tot 1 week gelede, ik ging hem longeren en hij liep niet lekker, ik heb hem toen een week op rust laten staan en alleen gepoetst!
Zaterdag ging hij weer voor het eerst drave.. Zag gelijk dat het niet goed was, ik vanmorge de dierenarts gebeld ze kwam er gelijk aan gelukkig!
Eerst ging ze kijke hoe die liep aan het longeertouw.. naja ze zag het gelijk toen hij ging drave, hij zakte als het ware door met zijn rechter achterbeen..
Toen een aantal buigproeve.. naja ff buige en dan drave, naja drave Chester strompelde meer.. was echt geen leuk gezicht..
Ik kon kieze tusse nog een keer kliniek of 3 weken rust..
Ik had gezegt dat hij al een week op rust stond en om zo naar die buigproeven te kijken dat hij echt slechter liep..
Toen zei ze dat het dan het beste was dat Chester weer naar de kliniek ging..
Toen ik het woord kliniek hoorde sprongen de tranen in me ogen.. Waarom Chester alweer?? Hij was net een paar maanden beter en nu belande we weer ineens in een put
Toen ik me vader belde om te vrage wat ik moest doen 3 weken rust of kliniek antwoorde hij gelijk kliniek! Hij zei dat hij alles doet om Ches weer de oude te late worde

De DA zei dat het hij zich kan hebben verstapt of zelfs mischien Atrose.. Ik wacht netjes af wat de mensen daar zeggen aan de hand van die foto's die ze gaan maken!
Volgende week Dinsdag om 10 uur moet ik naar de kliniek..
Sorry als het verhaal een beetje warrig is maar het zit me echt niet lekker..
Zit heel de ochtend te trille.. Moest het gewoon ff kwijt!
Bedankt voor het lezen en dit lucht echt op om me verhaal ff te vertellen!

Maar bedankt voor het zeggen nu ga ik er op letten