Opgezwollen jukbeen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FellenJerr

Opgezwollen jukbeen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 20:28

Hallo allemaal,

Al een week heb Fellow (minishet, 16 jr. ruintje) een opgezet jukbeen (( rechterkant)) .
Vandaag was het ineens een stuk dikker geworden en het is hard geworden
We dachten eerst een trap of een muggebult.. maar dat word niet ineens dikker en hard als het goed is toch..??

Ik wil erg graag weten of iemand misschien een idee heeft wat het is.. want maak me er best wel zorgen over...

Groetjes van Lysanne

cind

Re: Opgezwollen jukbeen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 19:57

hoihoi
heeft je paardje een snotneus , want dan kan het een sinusontsteking zijn . het kan ook een ontstoken kies zijn , eet hij goed , maakt hij proppen van het voer?
laat het gewoon even nakijken.
dagdag

FellenJerr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 12:10

Hoii,
Nee geen snotneus... hij eet wel anders dan anders maar hij maakt ook geen propjes van het voer.. hij gooit wel alles naast zijn emmer maar dat is gewoon normaal bij hemm...

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:06

Als het er al een week zit dan zou ik dus de dierenarts erbij halen. voor hetzelfde geld heeft hij een trap of iets gehad.
heb hier al van een paar paarden in de buurt gehoord dat ze waren gestoken door 1 of ander vreemd beest. die paarden stonden met superdikke lippen. toen de dierenarts kwam had hij gezegt dat dit al nummer 7 was van die dag die gestoken was en die antibiotica moest krijgen. maar door wat ze gestoken waren is nog een raadsel.

FellenJerr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 12:04

Het is gelukkig al wat afgezakt Haha!
Gaa nuu naar me schatjess.. Lovers