mag een paard havermout pap?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

djuraolisa

mag een paard havermout pap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 07:08

hallo
mag een paard haver mout pap
t lijkt mij sterk dat ze het niet mogen hebben omdat er haver,tarwe en gest in zit t is alemaal goed
ik geef ut ze dan gewoon met koud lauw water

ellepel

Re: mag een paard havermout pap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 07:36

voor een keertje kan dat best vind ik, wel uitkijken met de suiker die erin kan zitten, dus niet te vaak gaan geven.
ik gaf t vroeger wel aan mijn verzorgpaarden en er is nog nooit wat mis gegaan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 07:45

Hoezo zou je het geven Verward

djuraolisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 09:15

oke.. want ik ging vanochtend ffies lekker fruithapje enzo voor ze maken:D en dacht ach ik doe dat er ook wel gbij:D vinden ze vast wel lekker met banaan en wortel en appelmoes en zonnebloem olie heb ik er door gedaan en muslie;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 11:12

Ja hoor, maar vaak lijkt me niet goed. Heb het mijn paard ook wel eens gegeven, m'n moeder had over (ze lustte het niet Haha! ), had ik't gegeven. Lachen

Zandruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 00:58

Waarom zou je ze het geven? Hooi, brok en verder afwisselend wat granen, haver en wortels moet toch genoeg zijn?
Jij eet toch ook geen paardenvoer, dan hoeven paarden toch ook geen mensenvoedsel te nemen?
Ik moet er niet aan denken dat ik morgenavond naar de weide ga en mijn paard een broodje shoarma voor houd. Gaat ze vast niet lekker vinden.

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:25

Zandruiter schreef:
Waarom zou je ze het geven? Hooi, brok en verder afwisselend wat granen, haver en wortels moet toch genoeg zijn?
Jij eet toch ook geen paardenvoer, dan hoeven paarden toch ook geen mensenvoedsel te nemen?
Ik moet er niet aan denken dat ik morgenavond naar de weide ga en mijn paard een broodje shoarma voor houd. Gaat ze vast niet lekker vinden.

Dat vind ik niet echt een vergelijking Zandruiter....
pap kan bestaand uit havermouth en oa ook met zemelen...Zemelen is tegenwoordig ook echt een xtraatje voor paarden..
Dus af en toe ene bordje pap kan ene paard echt geen kwaad hoor Lachen

kortom jouwn vergelijking vind ik nergens op slaan..sorry Lachen

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:26

er is zoveel niet echt goed voor pony's maar ik denk dat het wel kan.. ik ben daarintegen weer zo'n flutsmuts.. dat als ik een oliebol aan het eten ben of een zakje chips heb .. en je pony je dan zo zielig aankykt en gaat schooien .. om het um gewoon te geven:+ vind ie lekker Tong uitsteken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 18:30

Wel opletten dat je paard niet ineens knettergek wordt van de haver Haha!