slobber

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

linda22

slobber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 11:45

ik weet dat sommige mensen paarden slobber voeren, maar waar is het goed voor? Heb namelijk een 14 jarige pony die nu alleen biks krijgt en soms wat muesli. Vooral in de wintermaanden heeft hij erg veel energie. Denk dat het komt door de biks. Nu, in de zomer, staan ze vaak dag en nacht op het land.

Moet slobber ook altijd met warm water aangemaakt worden?

ikke20

Re: slobber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:48

voor de lekkerheid. ligt er ook aan ik maak hem vaak ook zelf met zemelen en lijnzaad en wat appels ofzo en musli erbij. zemeln i goed voor de pijsvertering lijnzaad voor de vacht appels voor de lekkerheid appelmoes voor de smaak. kan je zelf invullen wat je erin doet.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 11:49

[quote="ikke20"]
voor de lekkerheid. ligt er ook aan ik maak hem vaak ook zelf met zemelen en lijnzaad en wat appels ofzo en musli erbij. zemeln i goed voor de pijsvertering lijnzaad voor de vacht appels voor de lekkerheid appelmoes voor de smaak. kan je zelf invullen wat je erin doet.[/quote

was ik nog vergeten je kanhet ook met koud water doen.swinters doe i het meestal met warm water is lekker warm voor ze enzomers met koud water.

linda22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 12:00

oke, van alles wat dus.

Maar denk niet dat ik het zelf ga maken, wat is een goed merk slobber? paardje is ook gevoelig voor hoefbevangen maar dit kan geen kwaad toch?

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 12:03

gevoelig voor hoefbevangen weet ik niet. een merk weet ik ook nietzo 1-2-3.ik maak het altijd zelf weet ik precies wat erin zit. en je kan het varieeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 12:08

Ik geef slobber o.a. om mijn oudje wat op gewicht te houden en voor de lekkerigheid. Ik heb PAVO en bevalt prima

xxJacqyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 15:14

Ik heb ook slobber van PAVO. Mijn paardje vind het heerlijk! Vingers aflikken Vingers aflikken