Ik verzorg een veel te dikke Fries, nu was ik daar gisteravond weer omdat de pedicure ook zou komen.
Daarna nog heel even gelongeerd en even zonder zadel uitgestapt.
Toen ik eraf ging veegde ze langs mijn truitje, schonk ik geen aandacht aan want dat doet ze altijd. Toen ik bezig was met de lijn keek ik naar beneden en zag dat mijn truitje onder het bloed zat (hij was roze..) ik snapte eerst niet waar dat vandaan kwam, ik had geen wondjes ofzo. Keek naar Lam haar neus en zag daar een straaltje bloed uit sijpelen, ik schrok best wel omdat dat naar mijn weten (bijna)nooit voorkomt riep de eigenaar en die zei dat het wel eens door het weer zou kunnen komen. Daar trok ik mijn twijfels bij want dan zouden er meer paarden last van hebben lijkt me en gister was het niet eens zo heel erg heet.
Ik ben toen rond gaan bellen en een vriendin van me wist het niet en dacht dat het wel over zou gaan, haar stalgenoot gebeld en die wist het ook niet en belde haar stiefmoeder. Die zei dat er misschein iets in haar neus zat vliegje ofzo maar dat lijkt me vreemd omdat ze daar wel op gereageerd zou hebben als dat erin vloog lijkt me.. Of dat het iets met haar longen kon zijn. Toch voor de zekerheid DA gebeld, die zei dat als het stopte hij niet langs hoefde te komen maar als het bleef bloeden wel.
Het bloeden werd wel minder en stopte uiteindelijk ook wel, ging over in snot en andere viezigheid.
Nog even een half uurtje in de bak gezet om het aan te kijken. Maar het bloedde niet meer.
Het kwam echt uit het binnenste van haar neus en was heel licht dun bloed.
Nou maak ik me niet druk om mijn truitje wat nu verpest is maar heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik ga vandaag weer kijken en als het dan weer bloed laat ik de DA wel komen.