Musclebuilder

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CherokeeChum

Musclebuilder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 22:01

Heeft iemand ervaring met het product musclebuilder?
Ik heb een jonge hengst die tengevolge van een blessure onvoldoende bespiering heeft,mijn dierenarts raadde me dit supplement ter ondersteuning aan,werkt dit of niet ,het is een kostbaar spulletje, vandaar mijn vraag..

XoNo

Re: Musclebuilder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 07:32

Is dat van Cavalor?

Dat heb ik eens gevoerd en heb er goede resultaten mee geboekt. Het zit vol met aminozuren, waardoor het makkelijker wordt om spieren op te bouwen. Uiteraard heeft je paardje wel de benodigde training nodig, het is niet dat je de spieren erop voert, maar erop traint. Het supplement ondersteunt daar alleen in.

Het is zeker een kostbaar spulletje, maar je doet er wel een tijdje mee en het is een kuur, dus het is niet zo dat je deze kostenpost blijft houden.

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 10:31

Yep het is bedoelt ter ondersteuning,hij staat momenteel met een diepe snijwond in de kliniek,en daarna kan ik hem voor 6
weken alleen stappen in de molen.Hij moet echter in conditie blijven ivm met een oude achterhand blessure en het risico van
een knie die in haakstand blijft steken,bij teveel spierverlies.
En natuurlijk om het herstel na de blessure te optimaliseren,wat extra bespiering zou ook niet gek zijn

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 18:56

Zeer goed alternatief is Equitop Myoplast!! Of van de Pavo Musclebuild.
Cavalor is behoorlijk prijzig.

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-06 22:00

Thanx voor de tip!

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 15:45

Merrie bij ons op stal kwam nogal arm bespierd binnen van een andere stal, hoewel wel correct in 't werk geweest daarvoor. Zeer goede ervaringen met EquiTop Myoplast, ze zette net mooi bij aan wat ze miste, bij min of meer dezelfde training als voorheen. Blijkbaar had ze dat duwtje nodig, want ze blijft nu de kuur al een paar weken is afgelopen ook heel mooi bespierd.
Groetjes
Licorne

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 20:43